Ku každému nákupu vzorček zadarmo     Doprava zadarmo od 49 €      Doručenie za 1 až 3 pracovné dni

Všeobecné podmienky Môj Douglas

Všeobecné podmienky vernostného programu Môj Douglas

Platnosť odo dňa: 26.9.2024

§ 1 Vernostný program Môj Douglas

§ 2 Účasť v Programe

§ 3 Uzatvorenie Zmluvy

§ 4 Trvanie a ukončenie Zmluvy

§ 5 Karta Douglas

§ 6 Zbieranie bodov

§ 7 Uplatnenie bodov, vypršanie platnosti bodov, zľavy a zľavové kupóny

§ 8 Zmena Všeobecných podmienok

§ 9 Ochrana osobných údajov

§ 10 Rozhodné právo a spory

§ 11 Ostatné

Zákaznícke centrum Douglas

Tel.: 0245 520 800 (Po-Pia od 08:30 do 17:00)

E-mail: servis@douglas.sk

Facebook: Parfumerie Douglas Slovensko

Instagram: Parfumerie Douglas Slovensko / @douglasslovakia

§ 1 Vernostný program Môj Douglas

(1)    Cieľom vernostného programu Môj Douglas (ďalej len „Program“) je odmeňovanie zákazníkov spoločnosti Parfumerie Douglas Slovensko, s.r.o, so sídlom Landererova 12, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto, IČO: 50 628 186, zapísanej v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č.115794/B. 
(2)    Tieto všeobecné podmienky (ďalej len „Všeobecné podmienky“) ustanovujú podmienky účasti v Programe, s ktorými vyjadrujete súhlas svojou registráciou do Programu alebo využívaním Karty Douglas.
(3)    Tieto Všeobecné podmienky sa uplatnia výlučne na spotrebiteľa, čiže na fyzickú osobu, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
(4)    Úplný text Všeobecných podmienok je k dispozícii v každej našej kamennej predajni na území Slovenskej republiky (ďalej len „Predajňa“), a na našich webových stránkach www.douglas.sk. Všeobecné podmienky Vám zašleme aj v PDF verzii na e-mailovu adresu, ktorú ste nám poskytli pri registrácii do Programu. Text Všeobecných podmienok si môžete stiahnuť do svojho počítača alebo vytlačiť.

§ 2 Účasť v Programe

(1)    Programu sa môžu zúčastniť všetky fyzické osoby, ktoré dosiahli vek 16 rokov a ktoré disponujú platnou e-mailovou adresou, ktorá slúži ako užívateľské meno pre účet. 
(2)    V rámci Programu môžete mať vytvorený len jeden účet Môj  Douglas (ďalej len „Účet“). Právo využívať svoj Účet, najmä právo získať a zbierať na svoj Účet body a právo na výmenu bodov za zľavy, máte výhradne Vy osobne.

§ 3 Uzatvorenie Zmluvy

(1)    Pre účasť v Programe je potrebná registrácia na našich webových stránkach www.douglas.sk, v mobilnej aplikácii Douglas, alebo v ktorejkoľvek Predajni.

 (2)    Zmluva o účasti v Programe (ďalej len „Zmluva“) je uzatvorená v momente kedy od nás obdržíte e-mail, ktorým Vám potvrdíme Vašu registráciu v Programe. 

(3) Ak sa zaregistrujete v Predajni, vystavíme Vám fyzickú kartu Douglas (ďalej len „Fyzická Karta Douglas“) a v rámci e-mailu o potvrdení registrácie do Programu Vám pošleme odkaz na dokončenie registrácie na našich webových stránkach www.douglas.sk alebo v mobilnej aplikácii Douglas. Do dokončenia registrácie online bude Vaša účasť v Programe obmedzená na využívanie Fyzickej Karty Douglas, a to za účelom zbierania bodov a využívania zliav Programu výhradne v našich Predajniach, avšak nie internetovom obchode na webových stránkach www.douglas.sk ani v mobilnej aplikácii Douglas (ďalej len „E-shop“).

§ 4 Trvanie a ukončenie Zmluvy

(1)    Zmluva je uzatvorená na dobu neurčitú.
(2)    Máte právo kedykoľvek Zmluvu vypovedať bez výpovednej doby a svoju účasť v Programe tak zrušiť. Výpoveď môžete uskutočniť prostredníctvom svojho Účtu, e-mailom na adresu servis@douglas.sk, alebo osobne v Predajni.
(3)    Ak ste Zmluvu uzavreli na diaľku, máte tiež právo od Zmluvy odstúpiť v lehote 14 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy. Vzorové poučenie vrátane formulára na odstúpenie od Zmluvy tvorí Prílohu č. 1 týchto Všeobecných podmienok.
(4)    Máme právo odstúpiť od Zmluvy a zrušiť Vašu účasť v Programe v prípade, že nám pri registrácii do Programu poskytnete nepravdivé alebo zámerne skreslené informácie, alebo sa opakovane uchádzate o status účastníka, napriek predchádzajúcemu vylúčeniu z Programu.
(5)    Máme tiež právo Zmluvu vypovedať bez výpovednej doby, a Vašu účasť v Programe tým zrušiť, v prípade podstatného alebo opakovaného menej závažného porušenia týchto Všeobecných podmienok z Vašej strany. Podstatným porušením týchto Všeobecných podmienok je predovšetkým umožnenie tretím osobám, aby pri nákupe použili Vašu kartu Douglas a jej zdieľanie viacerými osobami za účelom kumulácie bodov na jednom Účte.
(6)    Výpoveďou a odstúpením od Zmluvy dôjde k zrušeniu Vášho účtu, ako aj k strate všetkých nazbieraných bodov, osobných zliav a kupónov. 

§ 5 Karta Douglas

(1)    Ku každému Účtu prináleží jedna alebo viac virtuálnych kariet Douglas (ďalej len „Virtuálna Karta Douglas“) a prípadne aj jedna alebo viac Fyzických Kariet Douglas.
(2)    Virtuálna Karta Douglas je elektronická identifikačná karta, ktorú Vám vygenerujeme po dokončení registrácie do Programu na našich webových stránkach www.douglas.sk alebo v mobilnej aplikácii Douglas.
(3)    Fyzická Karta Douglas je plastová identifikačná karta, ktorú Vám vydáme pri registrácii do Programu v Predajni. Vystavenú Fyzickú Kartu Douglas môžete prepojiť so svojím Účtom po prihlásení do svojho Účtu. V prípade straty Fyzickej Karty Douglas môžete požiadať o vystavenie novej Fyzickej Karty Douglas, a to v ktorejkoľvek Predajni.
(4)    Virtuálna Karta Douglas a Fyzická Karta Douglas (ďalej spoločne ako „Karta Douglas“) zostávajú majetkom Organizátora a sú platné výlučne na území Slovenskej republiky.

§ 6 Zbieranie bodov

(1) V rámci Programu môžete zbierať body za nákup tovaru alebo služieb (ďalej len „Produkty“), na ktoré sa Program vzťahuje, a to v Predajniach alebo v E-shope.

(2) Počet bodov za nákup konkrétnych Produktov určujeme my podľa nášho vlastného uváženia, pričom ho môžeme aj jednostranne meniť. Takáto zmena sa nebude týkať už uskutočnených objednávok Produktov.

(3) 2. Pri nákupe v Predajni je možné pripísať body na Váš Účet výhradne po predložení Karty Douglas, a to po jej naskenovaní počas transakcie. V prípade nákupu v E-shope musíte byť pre pripísanie bodov prihlásení do svojho Účtu.

(4) V prípade, že sa na našej strane vyskytnú technické problémy a Vy nakúpite Produkty bez využitia Vašej Karty Douglas, môžete požiadať o spätné pripísanie bodov za takýto nákup, a to na e-mailovej adrese servis@douglas.sk, spolu so zaslaním nasledujúcich údajov: číslo Karty Douglas, meno a priezvisko, kontaktná adresa bydliska, naskenovaný pokladničný blok/daňový doklad a dôvod Vašej žiadosti. Vašu žiadosť posúdime a pokiaľ bude oprávnená, body Vám spätne pripíšeme, ibaže by sme mali dôvodnú pochybnosť o porušení týchto Všeobecných podmienok. Obdobne môžeme postupovať i v iných výnimočných prípadoch, avšak rozhodnutie o spätnom pripísaní bodov bude plne na našom zvážení.

(5) Pri príležitosti mimoriadnych marketingových a obchodných akcií Vám môžu byť pri nákupe určitých Produktov priznané body naviac.

(6) Za nákup darčekových kariet sa body nepripisujú.

(7) Ak vrátite zakúpené Produkty, odpočítame Vám počet bodov, ktorý Vám bol skôr pripísaný za nákup vrátených Produktov.

(8) V prípade, že vrátite Produkty, na ktoré bola poskytnutá zľava na základe Programu, body z uplatnenej zľavy ani akýkoľvek nárok na zľavu samotnú sa nevracia.

(9) Body a práva spojené s Programom nie sú predajné, prenosné ani inak scudziteľné. Nie je najmä možné prenášať body medzi Účtami a nesmú byť predmetom žiadnych iných úkonov okrem úkonov opísaných v týchto Všeobecných podmienkach. Body nie je možné vymeniť za hotovosť.

(10) Body a práva spojené s Programom zanikajú Vašou účasťou v Programe alebo ukončením Programu.

§7 Uplatnenie bodov, vypršanie platnosti bodov, zľavy a zľavové kupóny

(1) Za každé 1 € z ceny kupovaných Produktov získate 1 bod. Minimálnu zľavu vo výške 10 € získavate pri nazbieraní 200 bodov. Pri uplatnení bodov a získaní zľavy na nákup Produktov sa Vám zároveň odpočíta príslušný počet bodov.

(2) Každý bod je platný a môže byť použitý po dobu 12 mesiacov od 1. dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom ste bod získali. Po vypršaní platnosti body zanikajú a nie je možné ich už využiť.

(3) Aktuálny počet bodov môžete zistiť vo svojom Účte, prípadne nás môžete kontaktovať na e-mailovej adrese servis@douglas.sk alebo v Predajniach. Ak si myslíte, že Váš aktuálny počet bodov nie je správny, kontaktujte nás na e-mailovej adrese servis@douglas.sk bez zbytočného odkladu po zistení nesúladu so žiadosťou o preskúmanie a pošlite nám potrebné pokladničné bloky/daňové doklady. Vašu žiadosť posúdime a ak bude oprávnená, počet bodov Vám upravíme, ibaže by sme mali dôvodnú pochybnosť o porušení týchto Všeobecných podmienok.

(4) Zľavy či zľavové kupóny poskytnuté na základe Programu sú platné a je možné ich uplatniť výhradne s Kartou Douglas pri nákupe v Predajniach alebo v E-shope. Tieto zľavy či zľavové kupóny nie je možné kombinovať s inými zľavami ani promo akciami, pokiaľ neurčíme inak.

(5) Pri príležitosti mimoriadnych marketingových a obchodných akcií môžete obdržať ďalšie zľavy alebo zľavové kupóny, ktoré Vás oprávňujú k jednorazovým nákupom so zľavou, prípadne i špeciálne darčeky alebo bezplatné služby v našich Predajniach.

§ 8 Zmena Všeobecných podmienok

(1) Vyhradzujeme si právo kedykoľvek v priebehu Programu zmeniť tieto Všeobecné podmienky, a to najmä z nasledujúcich dôvodov:

     a) zmena právnych predpisov alebo ich výkladu uplatňovaného oprávnenými orgánmi, ktorá má priamy vplyv na obsah Všeobecných podmienok;

     b) vydanie rozhodnutia alebo opatrenia súdom alebo oprávneným orgánom, ktorý má vplyv na obsah Všeobecných podmienok;

     c) predchádzanie porušovania Všeobecných podmienok alebo zabraňovanie ich zneužívaniu;

     d) odstránenie nejasností alebo výkladových pochybností týkajúcich sa obsahu Všeobecných podmienok;

     e) zmena v postupe vzniku účasti v Programe;

     f) zmena našej obchodnej, podnikateľskej alebo marketingovej stratégie.

(2) Všetky zmeny týchto Všeobecných podmienok Vám oznámime e-mailom najneskôr 15 dní predtým ako nadobudnú účinnosť. V prípade nesúhlasu so zmenou Všeobecných podmienok máte právo vypovedať Zmluvu k dátumu účinnosti zmeny a svoju účasť v Programe tým zrušiť.

(3) Úplné znenie zmenených všeobecných podmienok zverejníme aj na našich webových stránkach www.douglas.sk

§ 9 Ochrana osobných údajov

(1) Spracúvame Vaše osobné údaje nevyhnutné pre Vašu účasť v Programe.

(2) Naše Vyhlásenie o ochrane osobných údajov je dostupné na tomto odkaze: https://www.douglas.sk/sk/cp/helpv2informationdatapolicy/help-dataprotection.

§ 10 Rozhodné právo a spory

(1) Všetky dojednania vyplývajúce z týchto Všeobecných podmienok alebo v súvislosti s nimi sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.

(2) Snažíme sa riešiť všetky spory na základe vzájomnej dohody. Všetky spory vzniknuté z dojednaní vyplývajúcich z týchto Všeobecných podmienok alebo v súvislosti s nimi prejednajú príslušné súdy Slovenskej republiky.

(3) Ako spotrebiteľ máte právo na alternatívne riešenie sporu prostredníctvom subjektov alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa vlastného výberu. Subjektami ARS sú orgány a oprávnené právnické osoby uvedené v zozname subjektov ARS Ministerstva hospodárstva SR: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1. Požiadavky na začatie alternatívneho riešenia sporov sú obsiahnuté v zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

(4) Môžete taktiež využiť platformu pre riešenie sporov online, zriadenú Európskou komisiou, ktorá je dostupná na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

(5) O podmienkach alternatívneho riešenia sporov a platforme na riešenie sporov online sa môžete informovať aj na: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi.

(6) Podliehame dohľadu nasledujúcich orgánov: (a) v oblasti živnostenského podnikania zo strany príslušného živnostenského úradu, (b) v oblasti ochrany spotrebiteľa zo strany Slovenskej obchodnej inšpekcie, (c) v oblasti ochrany osobných údajov zo strany Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky.

§ 11 Ostatné

(1) Ak ste sa zúčastnili nášho predchádzajúceho vernostného programu Karta Douglas, Vašu fyzickú kartu Douglas z programu Karta Douglas si môžete prepojiť s Účtom po jeho vytvorení, v nadväznosti na čo sa používanie tejto karty začne spravovať týmito Všeobecnými podmienkami a Vaše dovtedy nazbierané body prevedené do Programu.

(2) Vyhradzujeme si právo kedykoľvek ukončiť Program, nie však skôr ako 30 dní od zverejnenia informácie o ukončení Programu v Predajniach alebo na webových stránkach www.douglas.sk,.

(3) Zodpovedné a poctivé konanie je pre nás dôležité. Dodržujeme Etický kódex Douglas, ktorý je k dispozícii tu: https://pro.douglas.de/global/pdf/sk/SK_8_Compliance%20etick%C3%BD%20kodex_complience%20code%20of%20ethics.pdf.

PRÍLOHA Č. 1 – VZOROVÉ POUČENIE VRÁTANE FORMULÁRA PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Vzorové poučenie o práve na odstúpenie od zmluvy

Pokiaľ ste Zmluvu uzavreli na diaľku, máte právo odstúpiť od tejto Zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa uzavretia Zmluvy.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od Zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: Parfumerie Douglas Slovensko, s.r.o., Landererova 12, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto, tel. č.: 0245 520 800, e-mail: servis@douglas.sk

Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý uvádzame nižšie, jeho použitie však nie je povinné.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy o účasti vo vernostnom programe Môj Douglas)

Parfumerie Douglas Slovensko, s.r.o.

Landererova 12

811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto

e-mail: servis@douglas.sk

Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o účasti vo vernostnom programe Môj Douglas.

Dátum uzatvorenia zmluvy ..............................................................................................................

Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ........................................................................................................

Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..........................................................................................................

Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* ........................................................................................................

(iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe)

Dátum ..............................................................

* Nehodiace sa prečiarknite.

Nenašli ste odpoveď, ktorú ste hľadali? Sme tu pre vás.
Zavolajte nám
Naši skúsení kolegovia z oddelenia zákazníckej linky odpovedia na všetky vaše otázky.
Napíšte nám e-mail
Vašu otázku nám môžete poslať kedykoľvek. Budeme sa snažiť odpovedať do 48 hodín.