Ku každému nákupu vzorček zadarmo     Doprava zadarmo od 49 €      Doručenie za 1 až 3 pracovné dni

Ako môžem zadať objednávku?

Vysvetlíme vám krok za krokom, ako môžete rýchlo a jednoducho vytvoriť objednávku, skontrolovať stav objednávky a v prípade potreby ju jednoducho vrátiť.

Nákupný košík

Po vložení všetkých požadovaných produktov do nákupného košíka kliknite na symbol nákupného košíka. Zobrazí sa vám prehľad nákupného košíka so všetkými produktmi. Odtiaľto môžete buď prejsť priamo na "Pokladňu", alebo sa, samozrejme, vrátiť do internetového obchodu a jednoducho "Pokračovať v nakupovaní". Pre istotu si pred odoslaním objednávky dvakrát skontrolujte vybrané výrobky a uplatnite si zľavový kupón - ak je k dispozícii. 

Poznámka: Ak sa v nákupnom košíku nachádzajú produkty s označením "predáva a dodáva partner", v prípade otázok sa môžete obrátiť na príslušného partnera.

Bezplatné vzorky 

V oblasti "Zadarmo pre vás" máte možnosť pridať k objednávke vzorček zadarmo. Stačí kliknúť na zaškrtávacie políčko požadovanej vzorky a výber potvrdiť tlačidlom "Pridať". Potom budeme vedieť, ktoré vzorky môžeme k vašej objednávke priložiť. Ukážeme vám tiež, koľko vzoriek ste si už vybrali a koľko je ešte k dispozícii na výber. Ak si to chcete opäť rozmyslieť, jednoducho zrušte začiarknutie políčka a vyberte inú vzorku. 
Počet dostupných vzoriek závisí od našich skladových zásob. Vždy je však možné získať aspoň jednu vzorku zdarma.
Pri niektorých objednávkach nemôžeme z logistických dôvodov ponúknuť vzorky - v takom prípade nie je možnosť pridať vzorky k dispozícii.

Krok 1 - Prihlásenie

Teraz sa rozhodnite, ako chcete prejsť k pokladni. Ak ste už prihlásení, tento krok nie je potrebný. V opačnom prípade sa teraz môžete prihlásiť ako zákazník. Samozrejme, môžete objednávať aj ako hosť, ak ešte nemáte zákaznícky účet na douglas.sk.

Nový zákazník
Už máte zákaznícky účet u spoločnosti douglas (www.douglas.sk ). Potom tu jednoducho zadajte svoju e-mailovú adresu a osobné heslo a urobte objednávku ako zvyčajne. V ďalšom kroku stačí skontrolovať údaje o vašej adrese. Požadovanú adresu doručenia môžete vybrať vo výberovom menu "Adresa doručenia" v časti "Existujúca adresa". Váš štandardný spôsob platby je vopred vybraný pri zadávaní objednávky, ak ste zadali príslušné údaje v časti Môj Douglas.

Žiadny účet 
Nemáte ešte svoje osobné prihlasovacie údaje, ale chceli by ste v budúcnosti využívať všetky výhody registrácie, aby bolo nakupovanie a objednávanie ešte pohodlnejšie? Potom sa zaregistrujte ako zákazník. Stačí kliknúť na tlačidlo "VYTVORIŤ ÚČET" a prihlásiť sa. V ďalšom kroku si nastavte osobné heslo " Môj Douglas". Registrácia je bezplatná, trvá len niekoľko sekúnd a v budúcnosti vám ušetrí veľa času a ešte viac spríjemní nakupovanie online. 
Chcete jednoducho objednávať bez osobného hesla? Potom kliknite na "OBJEDNÁVAŤ AKO HOSŤ". Tým sa dostanete priamo k zadaniu údajov o vašej adrese.
 

Krok 2 - Údaje o zákazníkoch

V časti "Údaje o adrese" zadajte svoje osobné údaje, adresu a e-mailovú adresu. Ak ste si v minulosti objednali na douglas.sk a prihlásili ste sa pomocou svojho osobného hesla, tieto polia sú už predvyplnené. Jednoducho skontrolujte svoje údaje a kliknite na tlačidlo "Ďalej".

Povinné polia 

Vyššie uvedené informácie sú potrebné na bezproblémové spracovanie vašej objednávky. Nepovinné informácie sú označené samostatne. Vaše telefónne číslo používame len v prípade otázok týkajúcich sa vašej objednávky a v žiadnom prípade na reklamné účely. Telefónne číslo môže použiť aj dopravca na informovanie o doručení vašej objednávky.
Poznámka: Ak sa v nákupnom košíku nachádzajú produkty s označením "predáva a dodáva partner", v prípade otázok môžete kontaktovať príslušného partnera. 

Iná dodacia adresa 

Chcete si nechať poslať objednávku na inú ako fakturačnú adresu, napríklad v prípade doručenia darčeka? Potom vyberte možnosť "Nová adresa doručenia". Potom sa zobrazí ďalší formulár, do ktorého môžete zadať adresu príjemcu. Faktúra sa potom odošle na vašu e-mailovú adresu, zatiaľ čo objednávka sa odošle na vami zadanú dodaciu adresu. Ideálny spôsob, ako urobiť druhému človeku veľkú radosť darčekom od douglas.sk!

Ako registrovaný zákazník máte tiež možnosť preniesť doručovacie adresy z procesu objednávania do svojho osobného adresára a uložiť ich tam. To sa týka bežných adries, ako aj miest doručenia a doručovacích schránok. To znamená, že pri ďalšej objednávke môžete ľahko použiť ktorúkoľvek z uložených doručovacích adries v procese objednávania. Ak sa doručovacia adresa zmenila, môžete príslušné informácie aktualizovať priamo v procese objednávania. Samozrejme, všetky údaje o adrese môžete kedykoľvek zmeniť alebo vymazať aj vo svojom adresári v oblasti "Môj Douglas".

Výdajné miesta a výdajné boxy 

Na vašu žiadosť môžeme vašu objednávku doručiť aj na výdajné miesta dopravcov DPD, PPL a Zásilkovne. Viac informácií o tejto službe nájdete v časti Preprava a doručenie. 

Neprítomnosť v čase doručenia 

Ak v čase doručenia nie ste prítomní na adrese doručenia, vaša zásielka bude ponechaná na príslušnom mieste doručenia, v schránke alebo v depe. O tom, ako dlho bude balík ponechaný na mieste, rozhoduje konkrétny prepravca. Zvyčajne je to 7 kalendárnych dní. Závisí to aj od toho, ako sú miesta odoslania a schránky vyťažené. Dopravca vás o tom bude informovať.

Krok 3 - Ďalšie možnosti doručenia
 
Dodávka do obchodu Douglas

Každú online objednávku si môžete nechať doručiť do vybranej parfumérie Douglas. Ak to chcete urobiť, vyberte ako adresu doručenia "Doručenie do predajne Douglas (zdarma)" , vyberte si vhodnú predajňu a pohodlne si vyzdvihnite svoje výrobky v jednej z našich pobočiek Douglas. Viac informácií o tejto službe nájdete v časti Doprava a doručenie.

Doručenie na adresu

Objednávku si môžete nechať doručiť domov, do práce alebo kamkoľvek potrebujete. Ak vás dopravca nezastihne, doručí vašu objednávku na najbližšie odberné miesto alebo do schránky. 

Výdajné miesta a výdajné boxy

Ak si želáte, môžeme vašu objednávku doručiť aj na výdajné miesta a do výdajných boxov dopravcov DPD, PPL a Zásilkovňa. Viac informácií o tejto službe nájdete v časti Doprava a doručenie. 

Neprítomnosť v čase doručenia 

Ak nebudete prítomní v čase doručenia, vaša zásielka bude ponechaná na výdajnom mieste alebo vo výdajnom boxe príslušného dopravcu a bude k dispozícii na vyzdvihnutie počas 7 kalendárnych dní. Čas na vyzdvihnutie sa môže líšiť. V takom prípade budete samozrejme informovaní prostredníctvom notifikačného e-mailu alebo SMS správy.
 

4. Spôsob platby

V tomto kroku nájdete prehľad dostupných platobných metód. Vyberte preferovaný spôsob platby a v prípade potreby zadajte ďalšie podrobnosti o vybranom spôsobe platby. Nemajte obavy z uvedenia svojich údajov: platenie na douglas.cz je bezpečné. U nás sú všetky vaše údaje chránené a prenos je zabezpečený šifrovaním SSL.

Vybrali ste preferovaný spôsob platby a zadali všetky údaje? Potom prejdite na "Použiť spôsob platby" av poslednom kroku skontrolujte svoju objednávku.

4. Spôsob platby

V tomto kroku nájdete prehľad dostupných platobných metód. Vyberte preferovaný spôsob platby a v prípade potreby zadajte ďalšie podrobnosti o vybranom spôsobe platby. Nemajte obavy z uvedenia svojich údajov: platenie na douglas.cz je bezpečné. U nás sú všetky vaše údaje chránené a prenos je zabezpečený šifrovaním SSL.

Vybrali ste preferovaný spôsob platby a zadali všetky údaje? Potom prejdite na "Použiť spôsob platby" av poslednom kroku skontrolujte svoju objednávku.

Krok 5 - Kontrola objednávky

V poslednom kroku sa zobrazí prehľad vašej objednávky a môžete si opäť skontrolovať všetky dôležité údaje. Ak nájdete chybu, kliknite na tlačidlo "Zmeniť" v príslušnej časti a vykonajte požadované zmeny. Ak sú všetky údaje správne, potvrďte objednávku kliknutím na tlačidlo "Objednať teraz". Vaša objednávka dostane číslo objednávky, ktoré môžete kedykoľvek použiť na zobrazenie stavu objednávky. Potvrdenie objednávky vám zašleme aj e-mailom.
 

Nenašli ste odpoveď, ktorú ste hľadali? Sme tu pre vás.
Zavolajte nám
Naši skúsení kolegovia z oddelenia zákazníckej linky odpovedia na všetky vaše otázky.
Napíšte nám e-mail
Vašu otázku nám môžete poslať kedykoľvek. Budeme sa snažiť odpovedať do 48 hodín.