Ku každému nákupu vzorček zadarmo     Doprava zadarmo od 49 €      Doručenie za 1 až 3 pracovné dni

Je moja zásielka nekompletná?

Ak bola vaša zásielka počas prepravy poškodená a má vonkajšie poškodenie, žiadame vás, aby ste ju od poskytovateľa prepravných služieb alebo kuriéra odmietli prevziať. Ak ste do otvorenia balíka nedostali celú objednávku, prosíme vás, aby ste nás kontaktovali e-mailom (servis@douglas.sk) a oznámili nám, čo vám v balíku chýba.
Nenašli ste odpoveď, ktorú ste hľadali? Sme tu pre vás.
Napíšte nám e-mail
Vašu otázku nám môžete poslať kedykoľvek. Budeme sa snažiť odpovedať do 48 hodín.
Zavolajte nám
Naši skúsení kolegovia z oddelenia zákazníckej linky odpovedia na všetky vaše otázky.